În momentul decesului unei persoane, este necesar ca succesiunea să fie realizată, pentru că persoanele în viață să poată beneficia de proprietăți sau bani de la decedat și sa poată rezolva cererile legale generate de moartea persoanei. Dacă lăsați la o parte procedura de succesiune, s-ar putea să apară întârzieri sau consecințe financiare și juridice negative pentru dumneavoastră sau persoanele apropiate.

Ce înseamnă Succesiunea

Succesiunea este procesul prin care activele și obligațiile unei persoane sunt transmise persoanelor în viață, după decesul persoanei respective.
Acest procedeu poate fi administrat de un executor testamentar sau în unele cazuri, de cumpănire. Procesul de succesiune depinde în mare parte de prevederile testamentului și poate consta în luarea unor măsuri legale, cum ar fi trimiterea notificărilor sau a actelor de deces către ședințele publice sau către persoane fizice, înregistrarea actelor în registrele publice, obținerea unei certificate de succesiune și alte măsuri.

Cum pot fi afectați cei apropiați decesului?

Primul impact al nefacerea succesorilor poate fi mental sau emoțional, deoarece aceasta poate întârzia sau atribui o persoană apropiată cu complicații juridice.-De asemenea, unele dintre cele mai importante consecințe financiare pot fi cauzate de implicațiile succesorii.

Dacă doriți să mențineți anumite bunuri sau active de la decedat, atunci trebuie să vă asigurați că ați obținut o certificare valabilă o certificare de succesiune. În caz contrar, se pot lua măsuri legale pentru confiscarea proprietăților sau bunurilor din contul decesului și/sau pentru distribuirea acestora către organizații sau diferite persoane.

Ce trebuie sa faceti inainte de succesiune

Inainte de moartea unui îndrăgit, se recomandă ca persoanei respective să-și organizeze afacerile prin acte formale și prin stabilirea unor bunuri și a unor obligații în cadrul unui testament legal.

Persoanele apropiate decesului ar trebui să verifice și să analizeze toate actele necesare înainte de a trece la procesul de succesiune. Ar trebui, de asemenea, să se asigure că vor găsi informațiile și documentele necesare. Acest lucru ar trebui să ia în considerare, de asemenea, anumite sfaturi financiare și legale în legătură cu bunurile moștenite.

Acest lucru va împiedica eventualele cereri nerezolvate sau interese neplătite și, de asemenea, va face ca procesul de succesiune să se desfășoare mai ușor și în termen.

Lista Documentelor Necesare pentru Succesiune

Persoanele apropiate decesului ar trebui să se asigure că au acces la orice formular și document necesar din lista următoare:

• Certificat de deces
• Act de identitate
• Certificat de succesiune
• Varianta electronică a certificatului de succesiune / act de deces
• Titluri de proprietate și alt material
• Retragere cu scrisoare de acceptare
• Formular D-10 pentru executor
• Citație și Notificare
• Facturi și documente similare care vor fi prezentate în tribunal
• Organisme de recuperare a datoriilor
• Inventarul succesoral
• State de plată
• Potrivit pentru inventar
• Evaluarea activului
• Contracte
• Altele

Toate persoanele care iubesc pe o persoană decedată ar trebui să înțeleagă efectele juridice și financiare ale lipsirii succesiunii, mai ales dacă șansele de a fi moștenitorul legal sunt ridicate. Procesul poate fi destul de complicat și obligatoriu, prin urmare, este întotdeauna recomandabil să contactați un avocat specializat în dreptul succesorilor pentru asistență profesională. Înainte de deces, există diferite măsuri preventive care trebuie luate, cum ar fi setarea testamentului și verificarea documentelor și formularelor necesare.

Cu toate acestea, este important să rețineți că un proces de succesiune bine realizat poate face mult mai ușor pentru familie și prieteni să gestioneze activele decedatului și să se îndrepte către respectiva persoană în mod cat mai bun.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here