Ocupația de avocat poate fi blandă sau diverse. Acest tip de carieră poate fi derulat în mod individual, în cadrul unei asocieri de avocați sau în cadrul unui cabinet de avocatură existent. Avocatul trebuie să aibă capacitatea de a strânge, interpreta și prelucra datele din diferite surse și să ia decizii diligente în materie de lege.
Un CV angajator impresionant va fi esențial pentru a obține un post de avocat. De ce? Dincolo de numele și adresa dvs., CV-ul dumneavoastră este prima interacțiune reală pe care o angajatorul o poate avea cu dumneavoastră. Acest lucru necesită efortul în a vă crea curiculumul într-un mod care să obțină imaginea cea mai bună cu privire la dumneavoastră și la abilitățile dumneavoastră.
În acest articol, vă vom arăta cum să redactați un CV impresionant pentru cariera de avocat, menținând în vedere abilitățile necesare, precum și recomandările de după interviu.
Ce poate face un Avocat ?
Un avocat realizează sarcini diferite precum:
● Studii de lege și abordări legale;
● Pentru a coordona toate procedurile legale;
● Reprezentarea clienților în fața judecătorului;
● Abilități de negociere și relații de colaborare;
● Abilități de comunicare verbale;
● Abilități de scriere clare și pertinente;
● Abilități organizatorii și de coordonare;
● Abilități de planificare și de gestionare a timpului;
● Abilități de iți și rezolvarea problemelor.
Ce ar trebui să conțină un CV impresionant pentru Avocat?
La fel ca și alte CV-uri, CV-ul pentru avocat trebuie să conțină următoarele informații de bază:
● Nume si contact (email, telefon, adresa)
● O fotografie profesionala
● Educatie și dobândirea de cunoștințe
● Experienta în cariera de avocat
● Abilități
● Premii și recunoașteri
● Voluntariatul și activitățile extracurriculare
Schema unui CV impresionant pentru Cariera de Avocat
Atunci când pregătiți CV-ul dvs. drept avocat, urmați șablonul de mai jos pentru a vă asigura că includeți toate informațiile necesare și prezentați-vă într-o manieră articulată și plauzibilă și profitabila:
-
Antetul
Nume și Prenume
Adresa
Meo(cel mai bun) Contact
Linkedin (dacă este cazul) -
Scurta descriere a sine
Scrieți o scurtă descriere despre dvs. scurtă și convingătoare (maxim două paragrafe). Presați pe ceea ce v-ați realizat și abilitățile prin care v-ați ajutat organizația și clienții. -
Educație
Scrieți informații despre scoli și universități pe care le-ați absolvit (inclusiv cursuri și certificări pentru specializări). Apoi, listați cursurile academice importante la care ați participat sau cursurile specializate care vă ajută să deveniți mai bun în profesia de avocat. -
Experienta de lucru
Menționați toate pozițiile de avocat pe care le-ați avut, inclusiv organizații, iar potențialul angajator să știe exact ce ați făcut în această postare, durata postarii și responsabilitatile. Acest lucru include și modul în care v-ați folosit abilitățile și cunoștințele care vi le-ați dobândit pentru a rezolva probleme legale și incuraja obiectivele organizației. -
Abilități
Includeți toate abilitățile de bază și licențele pentru avocate care sunt necesare, precum și abilitățile speciale pe care le-ați acumulat cu privire la vânzari, comunicare, diplomatie etc. -
Premii și recunoașteri
Menționați onorurile și recunoașterile pozitive obținute de la facultate sau de la foștii angajatori. Acolo unde vă este mai confortabil, puteti lua in considerare includerea premiilor pe care le-ati castigat la proiectele de specialitate legala. -
Actiuni voluntare
Menționați organizațiile caritabile la care ați contribuit. Aceste organizații pot necesita cunoștințe și abilități juridice suplimentare, în plus față de faptul că arată angajatorului că vă puneți timpul liber la binele altora. -
Activitati extracuriculare
Listati toate activitatile extracuriculare in care dumneavoastra participati, precum cluburile, fratioanile sau organizatiile. Aratati prin aceste activitati ca sunteti o persoana competitiva si bine organizata.