In lumea SEO, un aspect a ramas un fundament fundamental al vizibilitatii si succesului online: construirea de link-uri. Pe masura ce construirea de link-uri continua, Google continua sa combata strategiile dubioase pentru a asigura ca nu exista spam.

Au disparut zilele cantitatii simple, deoarece viitorul construirii de link-uri se invarte in jurul calitatii, relevantei si prieteniei cu utilizatorul. Link building – Fluier.ro, un nume care a captat atentia in peisajul construirii de link-uri, ne aduce o abordare inovatoare si solutii remarcabile.

Retineti ca este important sa evoluati in abordarea construirii de link-uri pe masura ce lumea digitala evolueaza. Fara alte introduceri, sa ne aruncam in aceasta calatorie in care inovatia intalneste traditia si in care legatura dintre continut, autoritate si conectivitate modeleaza peisajul digital al zilei de maine.

Inteligenta Artificiala in construirea de link-uri

Inteligenta artificiala a cucerit lumea intr-un mod impresionant. Daca stiti ce este ChatGPT, atunci faceti parte din lumea pe care a cucerit-o. Pe masura ce conceptul de AI creste, el este incorporat si in lumea construirii de link-uri.

In prezent, pentru construirea de link-uri, trebuie sa gasiti cei mai buni potentiali si sa-i gasiti prin analize manuale. Cu toate acestea, cu AI aveti lista in mana si majoritatea muncii pare sa fie completa.

Mai mult, in timp ce inca se afla in stadiul incipient, instrumentele de comunicare cu utilizatorii bazate pe AI fac procesul automatizat si in unele cazuri chiar productiv.

Au disparut zilele cantitatii simple, deoarece viitorul construirii de link-uri se invarte in jurul calitatii, relevantei si prieteniei cu utilizatorul.

In ceea ce priveste datele furnizate pana in prezent, acestea ofera rezultate limitate. Acest lucru inseamna ca singura limita a serviciilor de construire de link-uri bazate pe AI este puterea datelor si promptul. Credem ca va deveni mai buna si va oferi rezultate mai potrivite in curand.

De asemenea, o predictie este ca, in curand, AI va putea sa va spuna cat de bine va functiona strategia dvs. fara a depinde exclusiv de testarea A/B. Acest lucru va face ca procesul de construire de link-uri sa fie mai rapid si mai optimizat, iar sansele de construire de link-uri de succes pentru toata lumea ar putea creste.

Criterii mai ridicate pentru experienta utilizatorului

Google devine din ce in ce mai democratic in fiecare zi – pentru oameni, de catre oameni, pentru oameni. Acest lucru inseamna ca in viitor, site-urile cu cea mai buna experienta a utilizatorului vor fi prioritatile cele mai inalte in rezultatele cautarilor pe SERP-uri.

Standardele Google sunt deja foarte stricte in ceea ce priveste experienta utilizatorului si in viitorul apropiat, acestea ar putea deveni chiar mai stricte. De aceea, doar site-urile care se adreseaza utilizatorilor in fiecare domeniu vor obtine cele mai bune backlink-uri.

De ce ar oferi orice site un backlink catre un site cu autoritate scazuta?

Construirea brandului

A avea backlink-uri sau a oferi backlink-uri catre site-uri de calitate este una dintre cele mai bune lucruri pe care le puteti face pentru a aparea in rezultatele cautarilor pe SERP-uri. John Mueller a spus odata: „… legaturile vor fi intotdeauna ceva la care ne vom gandi, deoarece trebuie sa gasim pagini intr-un fel sau altul. Este ca si cum ai gasi o pagina pe web fara o referinta la ea?”

Cu toate acestea, in efortul de a elimina backlink-urile nesigure si inutile, Algoritmul AI SpamBrain al Google lucreaza minuni pentru a reduce backlink-urile nesigure si de calitate scazuta. Pentru a le mentine valide si functionale, in viitorul apropiat, Google ar putea face ghidurile sale chiar mai stricte pentru un profil valid de backlink.

Prin urmare, pentru a va mentine site-ul in siguranta, acesta trebuie sa aiba o pozitionare corecta a brandului si recunoasterea autenticitatii in nisa dvs. Acest lucru va va permite sa primiti backlink-uri de inalta calitate pentru site-ul dvs., care va vor ajuta sa va pozitionati mai bine in rezultatele cautarilor.

Personalizarea

Unul dintre aspectele care se vor schimba este nivelul de personalizare. In prezent, persoanele care fac comunicari pentru construirea de link-uri incep cu ceva de genul „Salut! Imi place site-ul tau si asa mai departe…” Amit Raj, fondatorul „The Links Guy”, a afirmat odata ca datorita AI folosite pentru scriere, factorul de personalizare a devenit nepotrivit.

El sustine in continuare ca acest proces poate functiona la un anumit nivel, dar nu poate functiona pe termen lung pentru rezultate excelente in comunicare. In timp ce a mentionat in mod specific candidatura si personalizarea, trebuie sa stiti unde sa va opriti.

In comunicarea pentru construirea de link-uri, ar putea functiona in prezent. Cu toate acestea, expertii din echipa noastra si din intreaga lume prevad falsitatea acestuia si faptul ca este bazat pe AI a devenit atat de evident incat nu pare sa mai merite un raspuns.

Link-uri platite sunt acceptabile!

Vedeti, Google si-a revizuit termenii pentru postarile platite in construirea de link-uri si altele asemenea. Google spune ca intelege ca site-urile trebuie sa faca bani intr-un fel sau altul si asta e in regula! Cu toate acestea, in viitor, Google ne spune sa fim doar cinstiti.

Pe masura ce incheiem calatoria noastra prin Viitorul Construirii de Link-uri, devine clar ca construirea de link-uri nu mai este doar un joc de numere, ci o arta sofisticata care solicita creativitate, relevanta si valoare autentica.

Viitorul construirii de link-uri se invarte in prezent si se va invarti in jurul centratului pe utilizator si al obtinerii de link-uri organice. Prin crearea de continut conform standardelor EEAT, puteti atrage in mod natural link-uri din surse autoritative si puteti amplifica backlink-urile.

Adoptarea colaborarii cu influenceri si lideri din industrie poate deschide noi oportunitati de expunere si de obtinere a link-urilor, deoarece sprijinul lor aduce o eticheta de autoritate si autenticitate brandului.

Mai mult decat atat, mentiunile de brand si referintele nelegate nu mai sunt trecute cu vederea; ele reprezinta oportunitati potentiale pentru construirea de link-uri.